top of page

OMRAAM MIKHAËL AÏVANHOV – 7.10.2026

 

 

Estimats germans i germanes del Cor del Foc Blanc, jo sóc Omraam Mikhaël Aïvanhov, Comandant dels 24 Ancians aquí al sistema solar! Avui, jo i els meus companys Melquitsédec estem extremadament contents de saludar-vos després de la visita de Mikhaël, per continuar encenent la Flama del Crist enmig dels vostres cors!

 

 

Vinga, acollim-nos mútuament en el Cor Cristal·lí i Diamantí de l'Amor Infinit!

Dins de l'Atmosfera Solar, dins de la Flama de Crist-Mikhaël!

​

Allà on neix el Nou Adam Kadmon, el Nou Crist Igni en tots vosaltres!

 

 

Els Quatre Primers Dies i els Quatre Logos ja estan anunciats i instal·lats i Mikhaël us ha prefigurat l'anunci del Cinquè Dia que es farà a finals d'aquest mes d'octubre. Així doncs, abans d'acabar les transmissions d'aquest any, rebreu tres visites especials d'Éssers de Gran Llum, dels quals dos us donaran l'anunci del Cinquè i el Sisè Dia; i durant el mes de desembre jo mateix vindré a clausurar aquest any de transmissions i a anunciar-vos el Setè Dia de Celebració.

 

Us puc dir que estem plens de joia, aquí a dalt, a la Fraternitat Celestial, preparant-nos i preparant-vos a vosaltres, amb el treball del Naixement i les Sintonitzacions d'aquest any, per poder-vos fer entrar a la propera etapa del Coronament i de l'encesa del Vehicle Solar de Llum.

 

I com us va dir Mikhaël, ara heu d'entrar a la Vida Intensa, a la Vida Real de l'Esperit Solar! No deixeu que el caos exterior i tots els miasmes que llança la lògia negra redueixin la vostra vibració. No us despisteu, que no us facin anar al “ralentí” eh! Aprofiteu cada dia per encendre el cor al màxim, per guanyar més atenció i presència, ja que sense aquesta intensitat de Vibració i Vida en vosaltres l'Esperit Solar no podrà baixar, no us podrà omplir amb el seu Foc i la seva Calor perquè les vostres estructures no ho suportarien.

 

Per tant, entreu cada dia més en aquesta Intensitat de Llum, de Calor i de Vida! És així com podreu participar; ajudar-vos, ajudar als vostres germans i germanes i ajudar-nos a nosaltres eh! Perquè aquest és el vostre rol, la vostra presència és capital pel desplegament i per la instal·lació de la Llum; i també per preservar l'ordre i disminuir certs impactes de les forces fosques durant la resolució dels karmes planetaris.

 

Sempre ha estat així! El Sacrifici de Grans Éssers ha equilibrat la balança. Fixeu-vos bé, per exemple, jo mateix i la Mare Yvonne estàvem presents a París, a la ciutat de París durant la Segona Guerra Mundial. No era cap casualitat eh! Gràcies a la presència de les Grans Ànimes, molts esdeveniments destructius són afeblits, de manera que les forces negatives que s'han d'alliberar ho facin amb un impacte reduït, sense excedir-se.

 

I vosaltres també heu de fer el mateix! Allà on estigueu, a la vostra ciutat, al vostre poble, a la vostra zona rural, heu de ser Autèntics Fars eh! I així, per la vostra simple presència, encara que no en sigueu conscients, per la vostra qualitat de presència les forces dels elements es regularan i seran més amables; a la zona on habiti una Ànima Justa, una Ànima Plena d'Amor Diví.

 

Això és el que ara us toca fer a tots vosaltres! No resteu en aquesta consciència ínfima d'inferioritat, de la falsa petitesa! Obriu gran el cor i permeteu que l'Ànima i l'Esperit Divins us instrueixin i que nosaltres us puguem acompanyar perquè pugueu expressar i realitzar el bé més gran en aquests temps de Revelació sobre la Mare Gaia.

 

 

Vinga, acolliu com va dir Mikhaël aquesta actualització de la Presència Solar que heu

d'arrelar en el vostre cos físic i en l'indret de la Mare Gaia on habiteu.

 

Acolliu durant uns instants de Silenci la baixada de l'Esperit Mikhaèlic,

del Foc de Mikhaël que s'instal·la ara sobre la Terra...

 

 

Tots els que vulgueu avançar heu de continuar fent la “Llaurada de l'Amor”, tal com va dir el Crist, seguint excavant en les vostres profunditats per trobar la Perla Blanca i Daurada que s'amaga en els abismes. Si no enceneu el “Sol que Il·lumina les Tenebres”, al fons de vosaltres, encara no haureu trobat el Veritable Sol i estareu perduts en les llums exteriors.

 

Així doncs, entreu en les Profunditats de la Mare i eleveu-vos en les Aigües Purificadores de la Mare Divina que us conduiran fins a les Aigües Baptismals del Pare Diví YHWH!

 

Després de tots els raigs i flamarades i de tots els batejos que heu rebut, ara entreu en el moment de la Rectificació Final abans de l'activació definitiva del Vehicle Solar. A la Kabbalah aquest procés s'anomena “Tikun”, la rectificació de totes les energies desviades i distorsionades de la personalitat i de l'ànima inferior. I aquesta potència de “Tikun” que fa baixar Mikhaël us posarà drets eh! Ja ho veureu!

 

Recordeu, com us va dir el germà Philippe de Lyon, “Les Tres Erres”: Redreçar el Camí del Senyor; Restaurar el Temple, que sou vosaltres; i Restablir la Pau Infinita, la Pau Sense Nom!

​

 

Jo sóc Omraam Mikhaël Aïvanhov acompanyat dels Ancians, i us oferim ara uns instants especials de comunió amb

tota la Cadena dels Melquitsédec que el Mestre us va explicar, i que arriba fins als Ancians Ancestrals,

fins als Tres Estats del Pare Diví YHWY que us han estat revelats: el Pare de Totes les Llums,

el Pare Inefable Absolut i el Principi Absolut Ignot.

 

Entrem a les Aigües del Misteri, al Foc Original de Vida,

al Silenci portador de la Paraula Divina.

 

 

La neteja dels elements, de l'Aigua, de l'Aire, del Foc i de la Terra és cada cop més sorprenent i imprevisible. Els governs tracten d'avisar a tothom, de controlar-ho tot, però serà cada vegada més complicat eh. Així que confieu en la Llum, escolteu com va dir Mikhaël la Silenciosa Veu de l'Esperit, escolteu la Veu del vostre Cor i sabreu exactament què fer i on estar a cada moment.

 

Tingueu sempre present que el Cor és el Centre i que les lectures, els tallers i conferències només són acompanyaments exteriors i que a vegades us poden despistar. On realment us desplegareu és anant cap a l'interior, fent “la llaurada de l'amor” eh! Perquè gasteu tantes hores consumint imatges i continguts, com es diu... continguts audiovisuals? Amb aquestes imatges de la intel·ligència artificial que semblen la “Barbie i el Ken” dels mons espirituals! No, no necessiteu passar tant de temps davant de les pantalles, ni consumir tantes sèries ni documentals sobre coses espirituals. El que heu de mirar és el vostre Cor i encendre la Pantalla del vostre Cor!

​

Esteu en un temps en què els poders que cauen busquen captar la vostra atenció en permanència, si els ho permeteu, sobretot a través de la saturació de notícies i del món que han construït de la tecnologia, dels ordinadors, d'internet, dels telèfons mòbils... han volgut encapsular la vida dins d'aquests trastos! Recupereu el domini de la vostra atenció, feu el “switch”, mireu cap a l'interior, penetreu els espais de Llibertat Infinita que us pertanyen!

 

Jo sóc Omraam Mikhaël Aïvanhov i juntament amb tota la Fraternitat de Llum i Amor us beneïm amb la Presència del Crist i del Cor Diamantí!

 

Acolliu els Grans Éssers que us vindran a anunciar durant les pròximes setmanes els Dies que falten del Naixement del Nou Adam Kadmon. Jo us veuré de nou a tots vosaltres, aquí al Cor del Foc Blanc, al mes de desembre.

 

Fins aleshores, continueu fermament endavant, perquè la Via Infinita del Crist només acaba de començar!

 

Ens veiem ben aviat germans i germanes!

 

 

 

​

Silah Pere Sicart

bottom of page